08 siječnja, 2009

Wrba Vorks IS BACK!!!

Pozdrav svim obožavateljima Pingvina s Madagascara! Dobrodošli na naš novi blog u kojemu ćemo vas obavještavati o događajima i sl. stvarima vezanim uz nas i naše radove!

Prije svega veliko mi je zadovoljstvo objaviti vam da smo ovih dana uspjeli okupiti cijelu ekipu WrbaVorksa, i da radimo na nekim novim stavrima.

Ono što će vas najviše obradovati je da uskoro dolazi nastavak pingvina sa Madagascara, a također i još jedan crtić koji nema veze sa pingvinima, ali je isto smiješan, i zove se Jebeno doba - sinkronizacija na Ledeno doba!

Tema novih pingvina je još uvijek TOP SECRET, ali...


Pratite ovaj blog kako bi ostali UP-TO-DATE!
Ukoliko još niste, obavezno pogledajte i prvi nastavak:


Pozdrav od ekipe!

Broj komentara: 39:

  1. jao dečki vi ste superrr

    OdgovoriIzbriši
  2. Vrba legenda jedva cekam vas film...ajmo jebači

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma najbolji ste a pogotovo pingvini s madagaskara..mislim skoro sam naucio cijeli text..xD..samo tako nastavite...

    OdgovoriIzbriši
  4. Samo tako nastavite..najbolji su pingvini s madagascara..mislim skoro sam nauci cijeli text..xD..samo tako nastavite...i volio bi da izidje neki novi video..ev sad sam prebacio ''ledeno doba '' na mob. pa cu to rasiriti ..xD..

    OdgovoriIzbriši
  5. DJURO...Problemi!!!...lolol..xDDDD

    OdgovoriIzbriši
  6. Sve su već rekli ostali. Ukratko - prejebeni ste

    OdgovoriIzbriši
  7. pls....madagaskar 2 .....tamo isto ima pingvina...xD

    OdgovoriIzbriši
  8. e di vas mogu konaktirat jebeni ste samo me nes zanima od kud ste iz srbije hrvatske ili iz bosne :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Uf,snimija mi prika one vaše pingvine, ka crtić za maloga. Ja mu pustija, i o svom poslu. Otad mali pun pitanja, šta mu ja neću reć, pita sve po susidstvu. I rodbinu. Uf...

    OdgovoriIzbriši
  10. e likovi kad ce izac novi dio pingvina, jel imate neki datum il znate od prilike.. pozzz od bivseg ucenika industrijske... sinky legendo

    OdgovoriIzbriši
  11. de recite datum,mjesec ili tako nesto...

    OdgovoriIzbriši
  12. pa jel ima nekoga ovdje de recite datum jeste li me culi srusit cu stranicu recite

    OdgovoriIzbriši
  13. nikad ne jebi sam,sam jeste li me culi pa jebote zar svakome moram posebno objesnavati

    OdgovoriIzbriši
  14. ko su ove budale,pozdrava vas opet vas bivsi ucenik industrijske

    OdgovoriIzbriši
  15. ka bum ka bum,ha ha ha

    OdgovoriIzbriši
  16. izgleda da nista..od ovog svega...blog nije aktivan 2 mjeseca...

    OdgovoriIzbriši
  17. de neka netko javi kad ce izaci de recite datum ili tako nesto

    OdgovoriIzbriši
  18. vi ste legende!!!!! svaka vam čast!!!

    OdgovoriIzbriši
  19. a kad će drugi pingvini više?
    ne mogu više dočekat...

    OdgovoriIzbriši
  20. to neceni izaci to vec stoji tako pola godine

    OdgovoriIzbriši
  21. ja bi taj nastavak pingvina al bar nešto novo........ možete vi tooo,jedva čekam.. znam da će bit i bolje......... kiss :) :) :)
    <3 <3 <3

    OdgovoriIzbriši
  22. NAJBOLJI STE!!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  23. mi smo pijane budale.....
    hahhaha CooooL

    OdgovoriIzbriši
  24. Anonimno kaže...

    e di vas mogu kontaktirat jebeni ste samo me nes zanima od kud ste iz srbije hrvatske ili iz bosne :D
    _________________________________________________

    iz hrvatske su, slavonija...

    OdgovoriIzbriši
  25. Kad siže novi nastavak pingvina

    OdgovoriIzbriši
  26. tko ce znati ..ovaj blog nije aktivan od drugog ili treceg mjeseca 09 :S

    OdgovoriIzbriši
  27. wrba vorks pls javite mi se moram vas nes pitat

    OdgovoriIzbriši
  28. decki SVAKA CAST imate li mozda xfire msn facebook ili email imo bi par pitanja pitat ako moze...

    OdgovoriIzbriši
  29. Gledala pingvine i jebeno doba... špica dečki.... =) svaka vam dala...

    OdgovoriIzbriši
  30. Ljudi odakle god da ste super ste. Pozdrav iz BiH, svaka cast...

    OdgovoriIzbriši
  31. pingvini su super, samo malo puno psovanja

    OdgovoriIzbriši
  32. pingvini su super, samo malo puno psovanja

    OdgovoriIzbriši