11 siječnja, 2009

Jebeno doba

Predstavljamo vam Jebeno doba,
uživajte:

Ostavite komentar!

Uskoro dolazi i mogućnost preuzimanja na vaše računalo ili mobitel!

Broj komentara: 275:

  1. Odlično svaka čast!!! Ennio

    OdgovoriIzbriši
  2. Film je strava... Crindro

    OdgovoriIzbriši
  3. svaka cast ljudi- poz od purgera

    OdgovoriIzbriši
  4. hahahahaha,...odlicno je decki
    samo tako nastavite,.....=)
    WRBA WORLD,...

    uzivajte

    OdgovoriIzbriši
  5. U 10 - 15 MINUTA 100 POSJETA
    STVARNO NAS IDE POZZ OD EKIPE

    OdgovoriIzbriši
  6. Hahhahaha Wrbaaa ..pa ovo samo ti / vi mozete xD

    Pusaaaaa od chupkeeeeeeeee ;))))

    OdgovoriIzbriši
  7. e Sinky...super je video... :)

    Marina

    OdgovoriIzbriši
  8. divnooo....heh...
    ...ono sa srbima je najjace..trebali ste ubaciti i kojeg turcina :)...
    ...najjaci steee :))...KRIVA

    OdgovoriIzbriši
  9. nije Sinky super je video(nije on to sam radio),nego decki iz Wrbavorksa su strava svaka vam cast pravi ste!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. upravo tako bez njih ovo ne bi bilo ovako pozdrav mom timu WrbaVorks rules

    OdgovoriIzbriši
  11. Naravno da je super pa nije to bilo tko radio!Mi smo najbolji u tome!hahahahaha!

    OdgovoriIzbriši
  12. hahahhahahahhahahaaahahhahahhahhahhahah
    ooodlicno! u iscekivanju sljedeceg :D

    wale

    OdgovoriIzbriši
  13. svaka cast....a nije to bilo ko nego moj komsiluk..najjaci ste

    OdgovoriIzbriši
  14. Decki, svaka cast na trudu al uspoređeno s pingvinima ovo Vam je (bez uvrede) cisto gubljenje vremena :), iako ima par dobrih fora (srbi). Jednostavno znam da sve te prijelaze i audio mozete bolje sklepati. De, lega, potrudite se slijedeci put, nemojte bit ko oni seljaci sa youtubea koji naprave sinkronizaciju za 10 minuta. Malo profesionalnosti :) Pozdrav Slavonijo!

    OdgovoriIzbriši
  15. zakon....malo prjelazi i to al sve OK........cool..
    JA SAM TUPAV,JA NEZNAM....-DARIO MATIĆ....BAŠ SAM GLUP...JA SAM DEBIL...HAHAHAHAH
    OVO JE....MA DOBRO JE......MRZIM CAJKEEEE....AL JE DOBRO....NAVIJAM ZA DINAMO...ALL JE DOBRO...ALLES GUT....FUR IMMER PUNK..I LTAK NEŠ...HLADNO PIVO I VW RULES.....POZZ ps:....DARIO JE KONJ....MATIĆ DARIO...

    OdgovoriIzbriši
  16. e komšija...ovo je strava...upisala sam se triput...XD XD...carevi ste...pozz...od komšinice ivane..

    OdgovoriIzbriši
  17. nije loše pozz wrba vorksu ssam nastavite..=))

    OdgovoriIzbriši
  18. Samo da se zahvalim kolegi na komentaru i da nadodam, da je pravljenje uvog uratka bilo sve samo ne bespotrebno gubljenje vremena, jel suze od smjeha mi nitko ne moze nadoknaditi.
    Naglašavam da mi ovo sve radimo iz (osobne) zajebancije

    OdgovoriIzbriši
  19. a sviđa mi se, al zašt je zvuk tak.. nekak loš ? :/
    Jedva sam razumila kad sam 1° put gledala :/

    OdgovoriIzbriši
  20. ma lose je zasad jel je stream s neta ukoro ce biti uplodan dirketno na stranicu

    OdgovoriIzbriši
  21. mocno mocno mocno:))
    pozdrafi iz nasica

    OdgovoriIzbriši
  22. dosta dobro napravljeno :)))

    OdgovoriIzbriši
  23. VIDI SE DA STE IZ VRBE...POZDRAV S KLISA

    OdgovoriIzbriši
  24. predobro! treba se samo naviknit na nove likove! svima su nama pingvini ostali u najjačem sjećanju! pozz and keep up the good work :)))
    andrea

    OdgovoriIzbriši
  25. ma ovo je stvarno predobro,ali pingvini si ipak bolji,,samo vi nastavite tako...super vam ide....

    OdgovoriIzbriši
  26. ma pingvini se ne mogu ponoviti,to je bilo....fenomenalno...ali i ovo je predobro na svoj način...svaka čast dečki...samo nastavite...

    OdgovoriIzbriši
  27. ekipa a koja su vam imena

    OdgovoriIzbriši
  28. fenomenalno stvarno..
    al pitala bi samo kako se zove ta pjesmaa ''ne ide'' (3:48) =)

    OdgovoriIzbriši
  29. ...roky pa ovo je zaista fenomenonalno..... cekamo sljedece..tj.madagaskar...

    OdgovoriIzbriši
  30. nisam se smijao, ugasio sam nakon prve 3 minute.... stalno ponavljate iste fore... pingvini su odlični, ali ovo ne valja

    OdgovoriIzbriši
  31. aj ne...njajte....sinky do jaja je,a ovi sto kazu da nevalja....napravite sami,pa da se smijemo kad ovo nevalja;)....pozz od murge,vidimo se

    OdgovoriIzbriši
  32. odlično.....zadnja pjesma najbolja....

    OdgovoriIzbriši
  33. svaka cast!!...prejebenoo....=)

    OdgovoriIzbriši
  34. zakon...!! xD
    hoce bit za skinit prvi pingvini

    OdgovoriIzbriši
  35. originalno svaka čast
    Bayki -ženski

    OdgovoriIzbriši
  36. koji ste vi carevi.....sveka čast!

    OdgovoriIzbriši
  37. kaj je ovo. kaj vi glumite???

    OdgovoriIzbriši
  38. kaj kaj je ovo,mozes li ti napraviti bolje?

    OdgovoriIzbriši
  39. ovo je dobro ali su mi pingvini puno bolji, svaka čast

    OdgovoriIzbriši
  40. odlično je dečki, svaka čast!!!

    OdgovoriIzbriši
  41. ma ide,ide u pičkuu maternu!!! :)

    OdgovoriIzbriši
  42. Svaka čast dećki pozz iz Rusćice!!!

    OdgovoriIzbriši
  43. dajte neki mail ostavite

    OdgovoriIzbriši
  44. pingvini su daleko bolji....al ni ovo nije lose....

    OdgovoriIzbriši
  45. mislim....sve je skoro super....skoro....mislim da vam nije trebo Nered i ona isfurana pjesma.....pingvini su bolji....mile!!!

    OdgovoriIzbriši
  46. Jebeš ovo..nije ni upo doro ko pingvini..malo isfurane fore..a ovaj mali smrad ima glas ko iz šupe..

    OdgovoriIzbriši
  47. Ja postavio vaš link i reko da ste iz okolice broda kao i ja i ljudi pomislili da ja vas poznam i traže autograme...xD
    To je stvarno puno ali vi ste legende...
    Ovo je isto fora...
    Pretpostavljam da se radi u više programa te zahtjeva mnogo vremena jedan uradak...

    OdgovoriIzbriši
  48. krv ti jebem krvavu da ti jebem majku!!! Lik koi je to izmislio i reko treba dobit oskara..ahahhahah evo vec 5ti put premotavam itu scenu gledam eto suze mi idu na oci pozz najbolji ste

    OdgovoriIzbriši
  49. hvala ljudi svaki komentar nam je bitan i pozitivan i negativan...
    naravno ove pozitivne je draze slusati
    a kritike to ce mo probati u novim crticima popraviti (how yes no)

    OdgovoriIzbriši
  50. pa nije nista posebno!!

    OdgovoriIzbriši
  51. Svaka caast deckima sa Vrbe !!! Tonko

    OdgovoriIzbriši
  52. ovo s mrkijem je super...zubonja...hehe a mrki nema jednog zuba!...hehe...ovo vam je bolje od pingvina...svaka cast...samo niste treali mrkija tako zajebavat,mrki je legenda...

    OdgovoriIzbriši
  53. odlicno ali pingvini su bolji svaka cast naj mi je pjesma bijelo-crvena samo tako nastavite






    coooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool

    OdgovoriIzbriši
  54. moćno al moglo je i bolje
    napravili ste odlične pingvine i sad ovo koje nije ni blizu pingvinima,malo se više potrudite za druge pingvine i upotrebili ste previše elemenata iz filma za nasmijat ljude,trebali ste svoje a ne njihovo!!!

    OdgovoriIzbriši
  55. kad već tako neš ozbiljno radite pa možete i svoj web napravit a ne blog :S
    i ako možete pošaljite mi na zvons@net.hr koje programe koristite baš me zanima
    thx

    OdgovoriIzbriši
  56. svaka vam cast bas je super

    OdgovoriIzbriši
  57. preejebeenooo dobaaaaaaaaaaa!!!!
    i trebali ste malo i slovence iskajlat mater im malu!!!

    OdgovoriIzbriši
  58. Decki svaka vam dala picke iz bokala...predobro je...ne moze bolje...coooooll!!samo tako nastavite!!..hehe

    OdgovoriIzbriši
  59. strava stvarno strava! svaka vam čast momci. Romeo

    OdgovoriIzbriši
  60. STRAVA I UŽAS POHVALE!!!!

    MALA SLATKICA

    OdgovoriIzbriši
  61. kad će bit nešto novo, ubacite i kojeg muslića da ga sprdamo,=)

    odlični ste

    OdgovoriIzbriši
  62. HAHAHH NAJJAČI STE...JOŠ MALO JAMAJKANSKO NEŠTO U PINGVINIMA 2 I BIT ĆETE NAJBOLJI!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  63. odlicno decki nema sta
    Wrba Vorks Rules :)
    Od MsX-a

    OdgovoriIzbriši
  64. zao mi je decki,ali nije mi se svidjelo,nema bas puno duhovitih stvari,ipk su pingvini nedostizni

    OdgovoriIzbriši
  65. e ljudi ovo je vrhunsko....predobro....ali ipak su pingvini bolji...pozz cjeloj ekipi...

    OdgovoriIzbriši
  66. pigvine sam gledao rasturaju ovo cu da pogledam pa javim
    svaka vam čast
    odlični ste

    OdgovoriIzbriši
  67. pingvini su bili super al je ovo i bolje od super jedva čejam sljedeći video

    OdgovoriIzbriši
  68. Nije loše...mogu reć da sam se nasmijala dobrano...al ono pred kraj (zadnjih prt min) nije niš posebno...sve u svemu svaka vam dala

    OdgovoriIzbriši
  69. do yaya!svaka čast!pingvini su isto stravulja!Ma vi rasturate

    OdgovoriIzbriši
  70. ovo je bas jeb..... hhahah strava =) de jos koji napravite,sretno!!.....!!!!:)

    OdgovoriIzbriši
  71. koja pjesma pocinje u 14:18

    OdgovoriIzbriši
  72. Jebena stvar ali još nije bolja od pingvina_Pozdrav od Đakovčana

    OdgovoriIzbriši
  73. heh...super samo nastavite :)

    OdgovoriIzbriši
  74. svaka vam dala.nastavite

    OdgovoriIzbriši
  75. legende

    umiro sam na pingvinima
    a sad jos ovo
    xDxDxD

    tako nastavite ;)

    OdgovoriIzbriši
  76. predobro..sam tak nastavite..pozz

    OdgovoriIzbriši
  77. svaka cast 5* dobro obavljen poso dečki....:D...

    OdgovoriIzbriši
  78. nije loše samo da više psuju

    OdgovoriIzbriši
  79. http://s1.ba.bitefight.org/c.php?uid=93041 odlicnooo vidi ovdije ima josss

    OdgovoriIzbriši
  80. http://s1.ba.bitefight.org/c.php?uid=94413- pogledaj ovaj video!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  81. vi ste jebene legende čista 10etka!

    OdgovoriIzbriši
  82. Jebemti isusovog magarca..ovo je prava stvar!! xD...pozz iz SB-a

    OdgovoriIzbriši
  83. haahahah........stvarno svaka cast........pozz iz andrijevaca

    OdgovoriIzbriši
  84. hehe...legende ste...ovo je zakon....pozzz

    OdgovoriIzbriši
  85. sranje mogo puno bolje

    OdgovoriIzbriši
  86. LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

    OdgovoriIzbriši
  87. a možete vi i bolje, ali ovo je prilično dobro. pingvini su bili predobri pa je ovo sada bilo više očekivano da će biti fantastično, ali dobri ste, nema šta. samo tako....

    OdgovoriIzbriši
  88. ej ljudi ovo je strava!!!poz od vrbljana

    OdgovoriIzbriši
  89. fenomenalno je jebeno doba svaka čast nastavite tako

    OdgovoriIzbriši
  90. pozdrav od sapčana,,,fenomenalno osečam se dok gledam te jebena doba je zzzzzzzzzaaaaaaaaaakkkkkkkkkkooooooooooooonnnnnnnnnnnnn

    OdgovoriIzbriši
  91. OVO NE VALJA KURCU!!!
    PINGVINI- PRE PRE PRE PRE PRE PRE PRE PRE PRE PRE PRE PRE PRE PRE PRE ODLIČNI.

    iskreno jebeno doba uopce nije jebeno

    OdgovoriIzbriši
  92. malo vam je glupo ali ..................................... COOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

    OdgovoriIzbriši
  93. ovo je za kurac naspram pingvina, al momci ipak svaka cast za trud, nadamo se da ce pingvini 2 bit pre jebeni ko i prvi dio, zivli!

    OdgovoriIzbriši
  94. kad ce se moci download

    OdgovoriIzbriši
  95. malo je pre dugo ali sve u svemu dobro je

    OdgovoriIzbriši
  96. I još jedno remek djelo izlazi iz Labor... labro... šupe Vrbaworksa... Iako nije kao nezaboravni i već legendarni pingvini!

    OdgovoriIzbriši
  97. ee....super je...jedva čekam da izađe drugi dio......svaka čast

    OdgovoriIzbriši
  98. e kad će se moći downloadati ovo?
    odlično je. pozz

    OdgovoriIzbriši
  99. Zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakon...kad dolazi mogućnost downanja._____D-Dog______

    OdgovoriIzbriši
  100. Jebo te... pa ovo je preloše, dosadno...

    sam serete i psujete...

    nema nikakih fora... ja sam napušen, jebem ti majku, boli me kurac...
    katastrofa
    id razvozi đubre ak oš pare... KOJI K!!!

    OdgovoriIzbriši
  101. SVAKA ČAST, SAMO JOŠ STAVITE DA SE MOŽE DOWNLOADAT,

    OdgovoriIzbriši
  102. Film je zakon,samo jos trebate stavit da se moze downloadat.

    OdgovoriIzbriši
  103. krv ti jebem krvavu da ti jebem majku!!!To je najbolji dio.Svaka čast.Jebeno doba je bolje od pingvina.HAHAHAHAHA SUPER JE

    Pozdrav s Livade

    OdgovoriIzbriši
  104. do jaja pingvini su zakon ovo je isto, svaka castnajbolji ste samo naprijed

    OdgovoriIzbriši
  105. nea sta najbolji ste ovo trea ic za oskara

    OdgovoriIzbriši
  106. prezadovoljan sam bogte jebo film sam pogledo vec 12 puta danas

    OdgovoriIzbriši
  107. prejebeno00o0o0o0....pre kul!!!!!!!!!!!i smjesno0 je...ma odlicno0o0o0o0o!

    OdgovoriIzbriši
  108. hahahahahaha...a jebo ja majku,ovo je predobro....a pocetak je naaaaajbolji....to sam 15 puta vraco na pocetak i svaki put sam plako od smjeha..hahahahahahaha...svaka cast....te iss..hahahahahaha,samo tako nastavite,probajte nekog bosanca dovest za neke likove imamo i mi dobrih provala(izroda)hahah...pozzz momci svaka cast

    OdgovoriIzbriši
  109. zzaaaaaaaaakon brate zakon je!!!!

    OdgovoriIzbriši
  110. nist posebno, mozda 2-3 dobre fore, ostalo se zasniva na psovkama i govnima, a ako je to vrhunac dobrog humora....palac dolje

    OdgovoriIzbriši
  111. glupost!!meni stane na 3 minute,ovo je 0.0 od 5.0

    OdgovoriIzbriši
  112. a dobro je al ni do koljena pingvinima :D

    OdgovoriIzbriši
  113. e ovo ne moze bit lude=)

    OdgovoriIzbriši
  114. jebeno jebeno, brutala. malo je kvaliteta zvuka losa (7 od 10 XD) sve u svemu predobro

    OdgovoriIzbriši
  115. super je, predobro, svaka čast dečki ( i cure, možda)

    OdgovoriIzbriši
  116. wow...predobro je...meni je čak bolje od pingvina s madagascara...plako sam od smjeha kad sam gledo...zakon ste

    OdgovoriIzbriši
  117. sta serete vi kada budete mogli vi tak nes napravit ili nes bolje onda se javite ljudi ni krivi ni duzni

    OdgovoriIzbriši
  118. super je ali su pingvini bolji. najjače je ono sa srbima, a trebali ste nesto i sa danskim sucima

    OdgovoriIzbriši
  119. predobro stvarno gledam po dva puta dnevno odlicni ste samo tako nastavite

    OdgovoriIzbriši
  120. Svaka Čast al bolji su Pingvini 100000000 puta :P

    OdgovoriIzbriši
  121. nemam riječi predobro je ˝aj mrki odjebo u skokovima˝
    ZAKON.
    STO MILIJUNS PUTA BOLJE OD PINGVINA

    OdgovoriIzbriši
  122. POZDRAV VAMA OD M.G. IZ ZG EJ LUDO JE !!!!!! :) ALI KAD ČE SE MOĆI DONWLOADIRAT ? ALI ETO BOLJE JE OD PINGVINA .. ZIVO JA MARKO GRABOVAC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  123. AJ MRKI ODJEBI U SKOKOVIMA , A JA I TI IDEMO KOD PLAVO PICE NEŠTO POJWST I POJEBAT. ALI KAKO SE ZOVE ONA PIJESMA NA KARAJU? MOLIM ODG.

    OdgovoriIzbriši
  124. pingvinu su kurac od ovce ali ovo je prava legenda!

    OdgovoriIzbriši
  125. ko voli pingvine je idiot od torcide od b.b.b.

    OdgovoriIzbriši
  126. hahahahahahhahhahahhaha...kraljevi ste...
    lega pjesma nakraju ti se zove BLAM...
    ae vozdra

    OdgovoriIzbriši
  127. Svaka vam čast dečki,super vam je ovo Isusovog vam magarca :D ... zanima me kada će se moći download obaviti?? Pls javite mi na modric_14@net.hr hvala bok!

    OdgovoriIzbriši
  128. e carvei svaka vam čast. dajte to za download što prije...

    OdgovoriIzbriši
  129. imate download u prijasnjim postovim ugl procesljajte blog download je stavljen i to u vise kvaliteta....
    sinky

    OdgovoriIzbriši
  130. Super,ljudi.Jedva čekam Pingvine 2,može datum?

    OdgovoriIzbriši
  131. ovo je predobro oce bit i nastavak

    OdgovoriIzbriši
  132. eo ovako mislin da su pingvini remek djelo ali jebeno doba je isto odlicno pogotovo pocetak al mislin da je nakraju mozda manje zanimljiv kao da ste ga isli nabrzinu zavrsit i tu se moglo jos malo radit al svedno je odlican. dok gledan ovo pokusavan uklopt neke svoje fraze ( a ima ih dosta i dosta su smjesne) pa mislim da bi i nesto bilo i smjesnije al ovo je vas posao i odlicno ga obavljate samo naprid

    OdgovoriIzbriši
  133. e, film vam je zakon!!! pozdrav iz vrbe

    OdgovoriIzbriši
  134. ljudi pigvini su vam bili bolji svi su mi se smijalili kad bi rekao picici

    OdgovoriIzbriši
  135. sinky lud si kao 20 deka rezanoga parizera

    OdgovoriIzbriši
  136. jako dobro dečki zakon ste, sam tak naprijed, kad budu otprilike došli novi pingvini koje najavljujete? hvala, pozz iz vž

    OdgovoriIzbriši
  137. svaka cast!!! i mogul znat kako se zove pjesma koju cujemo dok se bore za loptu hvala

    OdgovoriIzbriši
  138. sram vas moze biti to objaviti hahahahaha

    OdgovoriIzbriši
  139. bravooooo hahaha
    de nam napisi sve pjesme koje mozemo saslusat u tom video plsss

    OdgovoriIzbriši
  140. bolji su pingvini, ovo je onak slabo malo...par sam dobrih fora

    OdgovoriIzbriši
  141. http://s9.ba.bitefight.org/c.php?uid=21732

    OdgovoriIzbriši
  142. predobro je :):) hahahahaha..a kako se zove ona pjesma na kraju??
    da sam dobar...da sam fin...da sam tatin sin...da imam love i da imam dobar autumobil...

    OdgovoriIzbriši
  143. Eeee =D Super je... Pingvini su mi malo bolji ali ima i tu nekih neponovljivih bisera xD Ajde samo tako nastavite... Pozdrav iz Slavonskog Broda =D

    OdgovoriIzbriši
  144. Ovo je zaaakon..... ja sam to 100 puta pogledao....samo tako nastavite....

    OdgovoriIzbriši
  145. zakon je svaki dan gledam...svaka čast

    OdgovoriIzbriši
  146. ovo je odlicno samo tako nastavite i napravite jos vise crtica do sada!!!!

    OdgovoriIzbriši
  147. Kak super
    Svaka cast

    OdgovoriIzbriši
  148. koji ste vi genijalci svaka cast

    OdgovoriIzbriši
  149. kad će drugi nastavak....

    OdgovoriIzbriši
  150. Dobro je dečki, ali uzmite si dinamičnije scene, kraće i dinamičnije. Mogli biste razmisliti o drugom nastavku madagascara (escape 2 africa) jer je još dinamičniji nego prvi dio. Pozdrav.

    - Decadent Sympozium

    OdgovoriIzbriši
  151. kako S T R A V A - KA PICNO OKO

    OdgovoriIzbriši
  152. treba vam još kung fu panda pa ste carji hehe

    OdgovoriIzbriši
  153. svaka čast legende ste!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  154. SUPER- otisle komunalije

    OdgovoriIzbriši
  155. ma bravoo!!!svaka cast,super ste..umirala sam od smijeha;)

    OdgovoriIzbriši
  156. ej pozdrav... odlican filmic nasmijao sam se do suza hehe..
    u kojem ste to progamu radili?

    OdgovoriIzbriši
  157. preludo je odlicno uradjeno momci

    OdgovoriIzbriši
  158. prejebeno jebeno doba!!!!bravo!!!!

    OdgovoriIzbriši
  159. ovo je supper!!!! pozdrav od ekipe BudainkaBoysa
    napravite još par takih filmića!!!! a u među vremenu pogledajte naš mali video prvi al je ok samo je zvuk koma!!!! ... napišite Čibure na youtubu i nađite Čibure spašava koku! ... uskoro dolazi i naša stranica!! uživajte!!

    OdgovoriIzbriši
  160. svaka čast!!stvarno zakon!!

    OdgovoriIzbriši
  161. ovo mi je najzajbanija stvar koju sam ikad vidio

    OdgovoriIzbriši
  162. ma ovo je pre pre prejebonoo...al stvarno PRE dobro...hehe....svaka cast....

    OdgovoriIzbriši
  163. KAD CE NOVI VIDEO
    OVO JE LEGENDARNO

    OdgovoriIzbriši
  164. svak čast na filmu, nadam se još novim filmovima...

    OdgovoriIzbriši
  165. ajmeee prepreludo je ovo...........samo nastavite da se mogu i dalje ubijat od smiha.............hahahahaah...........aj pozz

    uzivajte

    OdgovoriIzbriši
  166. htijeo bih vas samo pitat...odakle ste vi decki wrbavorks...samo me to zanima,,....najjaci ste a ovo vam je do sad predobro samo tako nastavite....pozz iz osijeka...

    OdgovoriIzbriši
  167. E odavno se nisam ovako slatko ismijala :D

    OdgovoriIzbriši
  168. stari moj pre mocno je hahahahahh poz od torcide

    OdgovoriIzbriši
  169. wrba de recite datum... molim vas

    OdgovoriIzbriši
  170. Bravo ljudi vi ste super ovo napravili al najzesce mi je ono "Pa Smijo i tenka bi sjebo'"

    OdgovoriIzbriši
  171. jozo ajmo ga prodat....hahahah ovo je preodlicno....hahah svaka cast...

    OdgovoriIzbriši
  172. stvarno je film odlican...hahahha....i pingvini su extra!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  173. isusovog magarca ahahhaahahhahaah,svaka cast kraljevi ste

    OdgovoriIzbriši
  174. Hahahahahahahhahahahhah....sto reci, prejebeno

    OdgovoriIzbriši
  175. zna ko kako se zove ova pjesma na kraju...da sam dobar da sam fin da sam mamin sin?????...INACE JE ODLUCNO....KRV TI JEBEM KRVAVU DA TI JEBEM MAJKU...HAHAHAHHHAAA...BOSANCI SRBINI LOOOOOOOL

    OdgovoriIzbriši
  176. zove se blam.....od dubioza kolektiva...
    vrba zakon ste..hehehe

    OdgovoriIzbriši
  177. uhhhh imas srece sto ne jedem govna
    cudno:"govno prodaje govno"...
    xD najbolje je.......CooooooL

    OdgovoriIzbriši
  178. nego da ja tebe pitam da ja i ti idemo srolat nesto :D to mi je zakon :P

    OdgovoriIzbriši