12 kolovoza, 2010

Pingvini s Madagascara 2: Pingvini uzvraćaju udarac

Uživajte u novom nastavku pingvina s Madagascara!!!



Download: Pingvini s Madagascara 2: Pingvini uzvraćaju udarac ~ 100MB

Pozdrav od ekipe!

Broj komentara: 13:

  1. a strava je...
    uvijek se nasmijem do suza kad ovo gledam

    OdgovoriIzbriši
  2. daj kad ce 3. dio? pre cool :D

    OdgovoriIzbriši
  3. zakon sam nastavite i da kad ce treci dio? jedva cekam :D

    OdgovoriIzbriši
  4. ZAKON!!! NAJBOLJI STE!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovako ja nesto mislim na pravit ali tesko jbt treba to sve napravit :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Evo moje misljenje:stare fore (dobro),nema novih (lose),previse "hardcore" psovanja npr, krv ti mrtve maj*e (lose),dorde nema svoj stari glas (neutralno),nema one originalnosti u glasovima (lose).Eto moje misljenje.Treci dio mora bit i mora bit bolji.

    OdgovoriIzbriši
  7. Slažem se da treći dio mora biti puno bolji, prvi je odličan, drugi kao i kod svakog filma izgubio je originalnost, previše psovki tako da gubi na zanimljivosti. Lp.

    OdgovoriIzbriši
  8. momci uljepsate mnogima dan :D hocemo jos klipova !!! :D poseban pozdrav za Djuru :D

    OdgovoriIzbriši
  9. carevi moji legendarni, sam ovak nastavite. predobar video, ovo treba stvarno moc.

    lijep pozdrav,

    scar

    OdgovoriIzbriši
  10. Jeste li vi Hrvati ili Srbi

    OdgovoriIzbriši
  11. daj suti sta ti znas o psovanje di tise naso pravit pametan nevalja ovo nevalja ovo ljudi su zasluzili oskara nobelovu nagradu i sve nagrade so postoje ati se naso pravit pameta de suti majketi..............Wrba works svaka cast

    OdgovoriIzbriši
  12. evo javljam se iz 2015.,samo sto nije 16 ,pa sjeti se jedne legendarne parodije!Steta sto je wrba works propo.

    OdgovoriIzbriši
  13. Da li može netko objasniti zašto su Wrba Vorks proplali :(

    OdgovoriIzbriši